01 april 2009

Vårt vardagsliv just nu

Jag vet! Jag är en urdålig bloggare, men ska göra ett nytt försök. Om inte annat så för min egen skull - göra lite noteringar från vardagslivet.

Kan börja med hur livet ser ut för oss just nu. Mannen ligger på operationsbordet idag - får äntligen operera bort stomipåsen, två månader tidigare än beräknat, då han inte har mått så bra. Hoppas verkligen att han får må bättre efter operationen!

Jag har tagit ledigt tre dagar - kände att jag behövde det, för att slippa åka emellan jobbet, sjukhuset, hämtning och lämning av barn. Såg fram emot lite tid för mig själv, samt mer tid med barnen genom att hämta de direkt efter skolan istället för fritids.

Men det blir aldrig som man planerar. Lilltjejen vaknade av att hon hade ont i magen, så hon har drabbats av magsjuka. Stackarn. Det gick ett par timmar, sedan fick jag det också...puh. Hoppas pojken klarar sig. Han fick också vara hemma idag.

Strålande vårväder idag iallafall! Får se om jag mår bättre och får njuta av vårsolen!

Nu måste jag leta efter en fotograf. Tiden börjar rinna ut för mitt gamla körkort, så jag måste fotas - samt att det är dags att fixa pass till hela familjen, för i höst så ska vi RESA! *Längtar*

Inga kommentarer: